Att lyssna pa Peter Joback pa en strand vid Indiska Oceanen.

japp, det gjorde vi igar. jag hade ju da brant ig en hel del pa aren och magen, men med ett par surfatshorts och ett tublinne(en t/shirt som emelie hade lanat av sin mamma Suzanne(tack), och massa solkram sa gick det och fargen ahr lagt sig mina vanner, jag ar BRUN(och rod) men underbara kansla. Idag ahr jag namnsdag med, det ringde min Faster Elisabeth om och grattade mig innan, aha, vad glad jag blev, det kandes bra att fa hora av nan mer dar hemma an mamma och pappa. tyvarr brots det sa det var lite trakigt,

Tack for att du ringde, saknar att hamta Pepita(en liten hund) for en promenad och ga ett tag. fast det ar nife att ga pa stranden med.

Idag var vi pa Sea World. det finns massa delfiner, hajar, fiskar och allt mojligt, och inte nog emd det, vi gik in i ett ork augarium. massa ackliga ormar!~ fattar inte varfor vi var dar, blundade forsta varet vi var dar inne.

shoppade ltie sovunirer, och vi var tva riktiga turioster idag, med kamerani handen sa fort natt rorde sig nastan.
imorrn ska vi byta boende igen, fran varan fina lagenhet till ett mindre rum, men det far ga det mewd, lite mysigt. och det ar skont att ha en egen sang att sova i i stallet for att dela en 120 centimeter sang, speciellt nar jag tar sa mycket plats och ror pa mig, som emelie sa"jag vet itne allt du gor nar du sover"

harom dagen pratade vi om att bada itne kunde sova en natt da sa han"varfor vackte du inte mig, jag sov inte." det var galet kul i sammanhanget, men men:)

mamma ringde och sa satt mormor inte madde bra, hon ligger nu pa Ruhov i Jonkoping nedsov och ska ta massa prpver fr att se vad det ar, jag hoppas vewrkligen att det gar bra, for just det om man ska aka hem eller inte. det kommer jag gora, om det behovs, men fragan ar om man vill tillbaka.

snart aker vi tillbaka till familjen och kanslann ar blandad, for jag trivs, mend ewt ar skont att vara pa egen hand, men just i en familj, nar det kanns som man ar i vagenm, det kan gora att man inte rikigt orkar var asocial och har ork till att forsoka mer. mnen det komemr att ga, for nar det val ar januari sa kommer det ga fort, men vi ahr kommit pa att denna julen kommer bli tuff, jagar saker pa att tararna kommer komma mer an en gang, samtdigt ar det bara 2 dagar sa det ar, fr pa nyar ar vi ute och reser igen, nanstans och blir bruna.

vi klarar det.

glom oss inte bara i dina julforberedesler. och STINA CARLSOn alias min syster yster, var radd om dig, och ta hand om din mage, ta en preomenad och sov mycket. du branner ut dig och det ar itne skolan vart. alskade syster.
och Andreas, broder Carlson, han haller pa me sina egna saker. saknar er 2.

ta hand om er! kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Anna (och Emelie på ett hörn)! Nu har jag äntligen hittat din blogg! Du är stark och jag tror verkligen du kommer trivas snart!! Dessutom har du ju Emelie, vad kan vara tråkigt då;) Tänker på er här från Egypten! Kramar

2009-12-12 @ 21:17:29
URL: http://www.sofiellenmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback