Lite blandade bilder




Detta med bilder ar inte sa starkt och det gar inte sa fort, men med denna bilden vill jag bara onska en riktgit GOD JUL TILL ALLA ER DAR HEMMA!


vi skulle ga in pa ett stalle dar det bara fanns amssa ormar och spindlar. for er som kanner mig HATAR jag spindlar och ormar, speciellt ormar, sa det var bara att bita ihop.




Emelie och jag tog en promenad en eftermiddag vid havet och hade det nice, runt 25 grader och hora havets brus mot stranden, det ar vad jag kallar lycka.








nar vi bodde i lahenheten hade vi denna underbar utsikt, 30 meter fran havet, det var underbart att sitta dar pa kvallen/ morgonen och ata frukosten och kvallsmaten och hora bruset fran havet.



Fomani, Glen och en till ja inte vet namnet pa.

tre av mina killar i skolan, Fomani, en favoritkille, vilka kramar han kan ge och Mitla och en till jag inte vet namnet pr., underbara goingar



sa ser det ut och pa den sitter Emil, min nalle som ar med pa resan

varan sang som vi delar pa, Emelie och jag, borjat vanja oss vid det nu, aven om jag rullar:)
Emil fick folja med pa resan, nallen jag haft sen jag var 1 ar. verkligen behovligt ibland.




vi var pa Shaka Sea World nar vi var i Durban och kollade pa Delfiner och lite andra djur, hajar och pigviner och ett STOR auquarium, underbart. delfiner ar sa fina.



En bild pa mig och min Tzoni, underbara favoriten, vet inte om man far ha det dock, men jag ahr det och jag vill ha med honom hem:) igar i kyrkan kom han fram och satte sig i mitt kna, och inte trffats pa 3 veckor. undrea om nagon skulle marka om han forsvann..:P



ja, som sagt, vi var turister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback