Sista dagen i Durgan

japp, vi ahr hall pa fram och tillbaka att forsoka hitta biljetter och sant som ska stamma overens med nasta bussar och massa saker, sa nu ar vi nastan pa vag, kl 23.00 varan tid aker vi hem och kommer hem vid 4 imorrn, sedan ska vi pa en konferens hela helgen sa det ommer att vara full rulle.
men nu ar vi redo for att lamna paradiset och komma tillbaka till verkligheten. det ahr vart galet bra har, har blivit en del stunder i solen, turer ner till havet, promenader, fruktsallader, sova lange, och bara vara.
tyvarr ar detta med bilderna lite segt, ahr tagit massa, men ska foroska pa det senare ikvall, det maste komma upp lite nu och inte bara text.

det har kommit manniskor under veckan vi vart har och vi har lart kanna mycket nytt folk, aven om det bara ar for nagra dagar, kan verkligen tanka mig att backpacka langre fram i livet, men ser mykcet och man umgas med mycket nytt folk, alskar det verkligen.

i lordags var vi ute och at ett gang, det var nice, aven om de vi akte med drack en del mycket, och de blev valdigt forvanade nar vi inte drack nagonting och fragade om vi verkligen kunde ha lika kul som de.
det ar nagot som ar likadant hemma, att man maste dricka alkohol for att ha kul, men jag tror att jag var uppe och dansade minst lika mycket som dem, och skrattade lika mycket.
igar hade det grillfest pa eftermiddagen och bjod in oss, och da satt jag och skrattade hela tiden for de var valdigt galna och roliga, varav det var flera stycken som trodde att jag hade druckit, men icke, det var coca cola for hela stlanten. det ar valdigt billigt med det har, en liten vanlig koster ca 7 kr, vilket kan vara lite farligt, men iaf.

Tony, en man som bor har lagar mat varje kvall, for ca 30 kr, det ar rikigt nice, han gor god mat, aven om den kan vara stark ibland, och da sa han att han skulle krydda mindre for min skull.

vi har vart nere och jagat krabbor vid havet pa natten det var nice, aven om emelie blev biten, emn det ar en udnerbar kansla att sta med fotterna i indiska oceanen nar det ar natten innan Lucia. ett minne for livet.

jag har fjallat bort allt jag brande mig, det har kliat valigt mycket, men nu har brannan lagt sig och jag ahr nog aldrig vart sa brun, verkligen inte i december.

idag ar det 4 mandaer tills vi aker hem, galet, vi ahr bara vart har i 6 veckr, denna veckan 7 men vi ahr lart noss mycket, sett saker och verkligen kant skillnaden pa sverige livet och det SA, (svarta och vita)

hort att det ahr kommit ltie sno hemma,. hoppas det haller i sig, vi har bara runt 20 idg och mulet, mend et ar skont, sen ska vi ner och bada innan vi aker hem.

ta hand om er hemma.
kram ANna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback