Sol, vind och vatten-det ar min verklighet

japp, idag ahr det vart sol i Durban, och Emelie vaknade redan vid 07.30 och skulle ut och lagga sig for att sola, sa vad gor man ite, vi packade ihop alla vara saker, for vi skulle byta till lagenheten idag, och gick ner och la oss, fram till kl 12, da hade vi fatt farg, gick upp och kakade och hyrda Body Board, galet vade kul det var. kom lite for langt ut bara innn jag fick in tekniken, och det var itne nice att fa en kalsup, kan tillagga att detta vatnntet ar galet salt, men men, jag ahr fatt farg och det ville jag,

vi behovde verkligen ha denna semestern, aven om det bara var 6 veckors sedan vi kom, men jag har nog ite insett hur pafrestande det kan vara att komma till ett nytt land, en ny familj och en ny kultur. men det ahr gatt bra har, detta packbackers Bed and Breakfast ar super, alla ar sa snalla och goa.

i natt vackte emelie mig, att det stod ngon utanfor dorren, pa varandan, hoppas verklign inte att det avr det, se sa idag att det kunde vart vakten som gar runt och kollar. hoppas pa det.

detta med bilder horni, det skulle komma upp idag, men det ville sig inte, hoppas att det vill det senar,. for har massa bilder att visa er som jag vill att alla ska se.

hemlangtan har lagt sig, men det finns lite blandade kanslort att aka tillbaka till familjen pa lordag, men det klarar vi bra. hade vart skont att vara hemma over jul, men det klarar vi bra, jag och emelie, nojer mig med att lasa andras bloggar om alla saker att fixa:)

ta hand om er!

kram

Kommentarer
Postat av: Anna Sandin

Ibland behöver man verkligen lite semester. Koppla av och njut av att bara vara, det är viktigt! Självklart är det jobbigt med kulturanpassning, vore konstigt annars. Men ni fixar det! Försök att se till allt positivt ni får uppleva och njut av det. Just nu kan jag tala om att svenska decembervädret bjuder på plusgrader och spöregn...så njut av sol och bad allt vad ni kan

:-) KRAM anna

2009-12-07 @ 07:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback