Några tankar

tankarna som far runt i huvudet nu.
det är blandade tankar och jag vet att de bara blir mer och mer.
känslorna finns där och det kommer de att finnas så länge jag är borta och kommer hem igen.
men jag vill inte att de ska styra min tid därborta.

det är min tid nu, och jag kommer leva den till fullo, sen att man stöter på personer som inte rikigt passar in i ens planering, det är sånt man får ta och blir det bra, då kommer det bli det bästa av det.

vännerna, familjen och allt annat finns kvar när jag är hemma. men frågan är om det finns kvar.
den som lever får se. och det kommer jag göra, för denna tiden kommer jag att ta vara på varenda sekund-


- I have the time of my life.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback