6 dagar kvar!!

ja, då har det gått några dagar sedan jag skrev, det rullar ju på och snart så bär det av. om 6 dagar är vi där om eb vecka har vi kommit fram.

i torsdags hade vi avslutning på skolan emd klassen, hade en avslutning i aulan och sedan var det lite middag i matsalen:) det var nice. kommer nog att försöka att jobba så mycket som möjligt när jag kommer hem igen ,det kommer att behövas ganska mycket med. första veckorna i juni när man bara går runt och väntar på att det ska hända nått.
iaf, jag hamnade brevid Emelie på en låt, där hon inte kunde texte, vilket gjorde att jag började skratta väldigt mycket, och att sjunga på scenen och  skratta, det är inte att rekommendera.:P förlåt emelie:D

annars var det bra.
igår fyllde pappa år vilket innebar god mat och lite tårta. så det var nice.

idag ahr jag verkligen inte gjort nått alls. jo, var ute och räfsade en bra stund med pappa på förmiddagen, sedan blev det lite matlagning, men sedan ahr det iten hänt mer, sett på ensam mamm söker och lyxfällan. funderar starkt på att ut och springa sen. få  lite luft och kunna ladda om:D

duscha lite och skriva ner allt som ska göras på den få dagarna som är kvar hemma. på onsdagkvällmåste jag vara klar med allt packande, sedan flytta in mina kläder tilla andra huset. träffa folket och sånt.
imorrn kommer det bli en del packning och tvättande, packa alla saker som jag inte behöver ha innan vi åker, om en vecka är vi där!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Det är sinnes Anna!!

Om en vecka är du där och har börjat installera dig.. uuuuh! Creapy feeling!

Meeeeen, du kommer få att lovely!! <3



:) Miss you!

2009-10-24 @ 18:43:09
URL: http://alexupnorth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback