dagen för dagen med stort D

japp, nu sitter vi hos emelies morbror och har det lite mysigt innan det är dags att sova de få timmarna innan vi ska åka ut till Arlanda.

tåget var segt och det började emd att det var försenat. vilket gjorde mig trött och irritedar, men pappa och stina väntade med mig, så det gick bra.

träffade Ida och Patrik en stund i STHLM för att prata lite och det är ett tag tills vi ses igen, då ör de gifta" wierd.

ska packa om lite nuinan det är dags att sova, göra det lättare och dra på myskläder, det kommer att bli nice.

kommer att höra av mig  när vi har kommit ner,


Ha det så bra här hemma nu allihopa och ta hand om er"" tycker om er och ni kommer att finnas nära mitt hjärta när jag är borta.

sms och mail, brev och uppmuntran kommer att uppskattas så gärna det. har med mobil med:D

 

 

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback