Dags för bloggning

Ja, då har lotten fallit hos mig. Efter mycket läsande av bloggar, i något år nu, så tänkte jag ta tag i min blogg nu, när jag snart åker till Sydafrika. Den 30 oktober åker jag dit med en tjej som heter Emelie från Ljungby.
Vi kommer att jobba på en förskola och delta i kyrkans aktiviteter och bo i en familj där.

JUst nu är vi inne på de sista veckorna hemma i SVerige och det är ganska lungt, men det kommer bli mer nervöst och spännande för varje dag:D längtar massa, och ibland är det inte så.. men det kommer bli bra.

Helgen kommer bli fin den med, kommer åka till Göteborg imorrn och vara där och umgås med underbara vänner.
Hoppas på bra väder med, det har det ju vart hela veckan, kanske en sväng till havet med:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback