Cape Town

japp, onsdag redan, veckan innan vi ska aka hem. kan man forlanga det till november?
det kanns som vi itne ar klara med allt an.

samtidigt som det ska bli skont att komma hem till det man ar van vid, kunna ta en proemand utan att behova mota alla och vara over trevlig, att kunna ga in i affareb utan att alla kollar pa en for att man ar den enda vita. visst, vi detta laget har jag slutat att lagga marke till att jag ar den enda vita i manda sammah\nhang, men det tog tid.

och jag VET att jag ahr haft san hemlangtan, men nu, nar jag arh kommit over det och insett hur udnerbart detta landet ar gor det ont i mig att inse hur det kommer att kannas nar jag kommer hem. TOMT.  men sen har vi ju massa att traffa nar vi kommer hem,s a om jag ahde kunnat vara hemma i 2 veckor och sedan har igen, det hade jag gillat men sa ar det.

kommer att sakna att vakna bredvid Emelie pa morgonen och se att det ar varmt, alla barnen men vissa grejer komemr bli sa skont, att alltid ha varmvatten i duschen, en dusch och maten.

men detta ar nagot av det basta jag gjrot, sa kommer at ta med all minnen hem.


 

 Underbara Txoni far vara med pga av att jag saknar honom efter 2 veckor utan honom..
hur blir det de\a sen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback