Cape Town,

japp, efter en intensiv vecka, med workshops om hur sondagsskollare ar med barn, sedan en paskkonferens som var helt galen, JAG FROS, men traffade massa och det var nice,

idag kom vi iaf till Kapstaden och ska vara har tills pa fredag. sa vi flog inrikes och det var bra, men lite jobbigt, det var gumpit och madde lite illa.

idag ahr vi legat vid en park och kollat, shoppat lite mat, kollat omradet och bara slappat, snart ska vi ut och kaka innan veckan drar igang.

dar vi bor ar jattefint och det kommer nog bli nice, aven om vi delar rum med 6 andra tjejer.


kram

Kommentarer
Postat av: Christian

Hej



Jag driver en reseguide om Sydafrika http://www.sydafrika-guiden.se . Min fråga är om du varit på drum café i Kapstaden? Senast jag var där 2007 var jag där mycket men jag har hört att dom flyttat men inte var. Tacksam för hjälp om du vet var de finns!

2010-10-30 @ 18:33:58
URL: http://www.sydafrika-guiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback