det ar varmt:)

detta ar en ny liten favorit, Mfumo 2 ar

detta ar en ny liten kille som har tagit mitt hjarta, Mfumo 2 arsom ar HELT UNDERBAR!
skrattar och har sig, at sig sjalv och alla andra:) kan man ta med han hem, ganska liten ju:)





nagra av mina killar, Sbonelo, Tzoni. Engetani och Thapelo. rikigt fins killar det/






mitt oga var rott nar det var inflammerat. speciellt det hogra, men detta var efter ca 4 dagar med piller och droppar.





Papa Kozha fyllde ar i slutet av januari. dock ar mitt oga lite konstigt fortfarande.
det var hemma kvall med massa lagad mat, skratt och lite onr i kroppen eftersom antibiotikan inte hade gatt ut an.
pa kvallen hade Emelie fatt feber.

 

har i af sett lejon nuy och nu saknas bara leopard till alla mina big 5 att se:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback