Blandade bilder


Mina sma killar, klart 2 favoriter om man far ha det. Mfom 2 ar och Vafana 3 ar, kommer alltid med ett leende och nagra man far fraga nagra ganger varje dag om de behover g pa toa, for risken finns att de kissar pa sig annars.


Vi tog med lararan ut och ata pa maxis som tack for allt de har gjort for oss och jag sager da det, att afrikanskla kvinnor kan ata!



jag och Grannon inne i Kruger Parken nar vi hade atit, Grannon jobbar i kyrkan at pastorn och som sekreterare.





Mama Aggies soner, Khapela och Tembisu:)


Mamma Aggie undervisar om sondagskolelarare. det avr itne sa manga dar, men det var intressant.



vi sag massa noshorningar nar vi var pa safari i Kruger.


en glad och underbar Tzoni far avsluta detta blogginlagg, KOMMER SAKNA HONOM MASSA> alskade barn!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Anna!



Blir alltid lika rörd, när jag ser alla bilderna, ha det så bra var rädd om dej. Jag väntar på dej här hemma och många med mej.

2010-03-22 @ 16:08:51
Postat av: stina

så sjukt snygga skor du hade där du :) på den bilden när du satt med söndagsskolledarna. kanske vore något att ha på balen ? :)

2010-03-25 @ 17:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback