.

Sitter för tillfället på ett fik, i shorts, linne och barfota, i skuggan under massa bananträd, eftersom solen är ganska stark fortfarande. 
Försöker sammanställa min praktikrapport just nu, iaf de delar av den som jag har fått tag information på. 
Under en punkt finns det "egna synpunkter, egna tankar". 
Det går verkligen inte att sätta ord på alla saker som har hänt på denna tiden. 
Hur jag har utvecklats som människa eller liknande. Alla människor jag hört berätta om deras livshistorier, alla barn 
som bor sämre än vissa har sina djur hemma i Sverige. Allt som bara är som ett stort kaos inom mig. 
 
Hur ska jag kunna komma hem och förklara allt som har hänt och påverkat mig. Det finns inte. Det går inte.
Visserligen är detta tredje gången som jag kommer hit, och har mycket erfarenheter sedan innan. Men denna gången är det så annorlunda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback