Lite bilder i blandat kompott.

 
 
Vi har varit på lite olika utflykter de senaste veckorna, så här kommer några av alla de bilderna som jag tagit på vissa ställen.
Bild nummer 1 är ifrån när vi var vid Cape Point med några volontärer, praktikanter och annat folk. Det är verkligen en av de vackraste plasterna! Men väldigt väldigt blåsigt!
Bild 2 är även den från Cape Point. 
bild 3 är Moa, Linda, jag, Gustav och Naomi. Moa åkte hit samtidigt som mig, Linda och hennes klasskompis Therese har varit här i 5 veckor och skrivit sin C-uppsats, Gustav är här 2 mån och volontärarbetar och Naomi jobbar här ett år.
Bild 4 är från när vi var uppe på LIons Head. Man kan se 360 grader över staden. 
Bild 5 en av de första helgerna var vi några tjejer som var på The Walk of Freedom med Moses som är chef för Southern Ambition. Vi fick en rundvandring runt hela staden och fick se de olika delarna, som hur det var under Apperheid.
Bild 6 en dålig panorama bild över Camps Bay. Underbara ställe:)
 
 
Bilderna visar det som sker under min fritiden, det känns lite fel att lägga bilder från Härbärget eller soppköket. det känns fel att ta bilder på hemlösa/ utsatta människor. Kommer ta en del bilder på människorna som har kommit att komma mig nära. Kanske kommer det upp några bilder senare, eller enbart för min skull.
 

Kommentarer
Postat av: K- S

Ja vad kul med bilder! Förstår dig i ditt beslut i att inte lägga upp bilder från härbärget :)

2014-11-21 @ 18:48:19
URL: http://dinkelhoppare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback